tisdag 16 december 2008

Vandalsquad since 2004

Deno från Schweiz och majs

Har väntat med att uppdatera på ett tag eftersom planen har varit att lägga en piece på Cyklopens lagliga vägg ännu en gång. Men jag har inte lyckats komma iväg i tid innan mörkret lagt sig som den tyvärr gör så tidigt under denna mysiga årstid.

Så jag tänkte vissa vad jag håller på med när jag inte kör på riktigt.

Majs och goly från Tyskland

www.vandalsquad.com heter hemsidan jag målar väldigt mycket på när jag tex sitter på msn eller lyssnar på musik. Det roliga med den här sortens internetgraffiti är att man kan måla med andra personer från andra delar av världen. Jag har tex målat med folk från Tyskland, Australien, Polen, Canada, alla nordiska länder osv.

Rasm (usa) majs och Gasp (Tyskland)

Jahok aka aker (tyskland) majs och crash aka karb (Czech Republic.. vart de nu ligger)

Vill ni se mer så kolla in min profil här: majs-one

Inga kommentarer: