söndag 7 december 2008

Kyllig piece en tidig söndag


"Den 29/11-2008 blev cyklopen nedbränd till grunden, ingenting återstår av byggnaden. Vår lokal har ingen anslutning till elnätet och inget värmesystem, vad kan ha orsakat branden? Brandkårens bedömning är att brandens förlopp var onaturligt snabb. Brandkåren, polisen och vi är eniga om att allt tyder på att branden var anlagd."

Tycker det är otroligt tråkigt det som hänt! Jag var där när dom invigde Cyklopen och tyckte de va ett sjukt skönt ställe. Jag målade en snabb piece och pratade med dom som jobbade där då, riktigt schysta människor! Sen dom invigde Cyklopen har jag säkert åkt dit och målat 5-6 gånger och det har alltid varit lika skönt att kunna måla lagligt, finns ju inte så många ställen. Men i alla fall så åkte jag dit idag för att spana vad som fanns kvar. och well väggen is a live! så jag passade på att lägga en piece, med nya cans dessutom som jag aldrig testat innan, molotow och daaam I'm in love! ska lätt köra med dom ett tag framöver.

Inga kommentarer: