onsdag 2 december 2009

Pump Spray 150ml (119kr)

Åkte till Highlights och införskaffade mig en slags sprayburk som man själv pumpar upp trycket i och själv lägger i vilken flytande substans i som man nu vill köra med.



Så här såg det ut första gången jag testade den:


Som ni ser blev det inte riktigt så cleant som de blir med en vanlig can men jag får lite skyla mig själv när jag tar en ganska tjock färg som dessutom är två år gammal med allt för många klumpar i. Sen går det naturligtvis att experimentera med olika slags caps dock är de inte samma capsystem som på tex montana utan de omvända systemet som tex finns på hår-sprayer.

Jag såg att Ikaroz hade testat denna produkt också, spana hur resultatet blev för honom längst ned i denna intervju om honom på Montanas blogg. Man kan se att han har fått till ett mycket schysstare flow men att han också använder en cap jag inte har.

1 kommentar:

Anonym sa...

Fett! Ska köpa en jag med, och ha lösare färg i min!