tisdag 15 september 2009

Varma drycker, filtar, färger och promenader


Sommaren börjar dra sig tillbaka och hösten göra sitt intåg. Klart jag skulle vilja njuta av sommar ett tag till men höstens mysiga stunder med varma drycker, filtar, färger och promenader med en god vän är faktiskt något jag ser fram emot. Att ligga i sängen och spana ut genom det öppna fönstret, få hålla om en varm kropp och få kyssa den tills läpparna måste fuktas i teet igen är något jag saknat.

Konsten har ja inte kommit särskilt långt med under sommaren. Helt enkelt legat på hyllan hela sommaren (bokstavligt talat). Det var först när en god vän skulle flytta till USA ett år som ja kände att ja ville skicka med henne något kreativt och kom att tänka på ett foto jag tagit under sommaren. Jag ville göra motivet på en tavla eftersom platsen är väldigt speciell för mig då jag lovat att vi skulle gå dit men inte hann eftersom hon va tvungen att åka.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag alskar den dar tavlan! Det var den basta avskedspresenten jag nagonsin kunnat tanka mig. tyvarr har den inte kommit upp pa vaggen men snart sa :)

pusspuss